gemaakte plannen onder constructie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu gemaakte plannen onder constructie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

gemaakte plannen onder constructie

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

07 Januari 2017 | Verenigde Staten, New York

En we gaan maar eens verder met ons reisverslag! Het is nog niet zover maar de eerste stappen zijn gezet:-) Tickets geboekt, hotel NYC is geboekt en voor Miami zien we het wel. Was even puzzelen hier en daar maar het is weer gelukt, de gezusters gaan weer lekker samen op avontuur. 18 april gaan we vertrekken en zullen eerst, via Londen, naar NYC vliegen om drie dagen te verblijven. Uiteraard gaan we Cuba bezoeken en van de grote stad genieten.......heb nu al LOL!
Aangezien onze vorige vakanties samen erg goed bevallen zijn moet deze toch ook weer waanzinnig gaan worden. Na drie dagen NYC vliegen we door naar Miami om lekker van het zonnetje te gaan genieten en een beetje rond te toeren. Auto huren en gaan!! Backpack mee en we zien wel waar we uitkomen, gaan ook nix boeken vooraf dus laten ons verrassen!
Helga mijn lieverd......heb er nu al zin in! Love you x