Van start in NYC - Reisverslag uit Greeneville, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Van start in NYC - Reisverslag uit Greeneville, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Van start in NYC

Door: Helga en Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

19 April 2017 | Verenigde Staten, Greeneville

Hey!!! Zijn we weer.....

Lange dagen gehad en lange vluchten....eindelijk gisteren aangekomen in NYC. Totaal naar de kloten maar toch eerst maar de stad verkennen, slapen kan altijd nog nietwaar? Mega stad, mega druk en toch ook best een beetje "vieze" stad. Nu zijn wij als Nederlanders natuurlijk ook wel erg verwend maar dat de ratten langs je benen vliegen 's avonds op straat....gatverdamme. ... heb er met volle verbazing naar gekeken en conclusie was dat dat niet ons ding is. Wel mooi om bepaalde dingen ook eens in het echt te zien dus we vermaken ons prima hoor! Vanavond Chinatown verkennen, eens kijken hoe het daar met het eten gesteld is. Want heb je het over eten....dan zit je hier wel goed. Vandaag ook niet fit, nooit ziek en nu echt niet best, zit niets anders op dan even een tukkie te doen. Beetje jammer voor Helga wanneer ik ziek op bed lig maar ik trek hem echt even niet. Verder goed geslapen afgelopen nacht dus das weer een vet pluspunt! Nu maar Ff slapen....tot later!