Dag 5 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

19 April 2015 | Verenigde Staten, Hollywood

Na een goede nachtrust in een overheerlijk bed, weer vroeg uit de veren. Het weer is wederom prachtig, strak blauwe lucht en om 9 uur alweer een graadje of 25....
Tas weer ingepakt en klaar om de boot vanaf Catalina Island terug te nemen naar het vaste land.
Daar aangekomen om 11:00 uur, de Mustang uit de parkeergarage gereden, kapje eraf, en onze Besty van de navigatie de opdracht gegeven ons naar een groot shopping centre te begeleiden.
lekker geshopt..heerlijk gegeten bij Ruby's...
Op de terugweg naar het hotel ook nog ff Hollywood boulevard meegepikt...over de Walk of Fame geslenterd...we hebben onze ogen uitgekeken..wat een verscheidenheid aan mensen!
Vroeg ons bed ingedoken want de volgende dag stond onze trip naar Las Vegas op het programma. ..