Dag 4 On Catalina Island - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 4 On Catalina Island - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 4 On Catalina Island

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

18 April 2015 | Verenigde Staten, Hollywood

Weer een ochtend vroeg uit de veren!! Wederom de Ford Mustang aangeslingerd en on our way to Long beach. Daar moeten we namelijk op de boot naar Avalon. Heerlijk boottochten van ongeveer een uurtje.....en al weer verbrand. Man je kan er echt niet tegen smeren hier!! Anyway....het mag de pret niet drukken en eenmaal aan (ei)land gaan we bepakt op zoek naar ons hotel. Dat was nog wel een opgave......een taxi bood de uitkomst. Maar goed ook want we zaten bovenop een berg. Helga zei al.....heeft Toerkoop weer lekker geregeld hoor:-) maar toen we de kamer binnenkwamen was er een smile op haar gezicht...en de mijne. Wat een prachtige kamer en die bedden, daar kon echt niets tegenop. Echt zo'n bed waar je de hele dag in wilt blijven liggen....maar das weer zonde van de vakantie:-)

Snel alles uitgepakt en het eiland gaan verkennen. Leuken winkels, strand, casino en vooral veel eten! Dat is wel iets wat opvalt hier hoor.....eten, eten en nog eens eten. Dus moesten we ons vergrijpen aan een heerlijke schaal burritos met bruine bonen, garnalen, soure crème en cheddar cheese. Man man, wat lekker!! Nog even lekker op het strand gelegen, cocktails gedronken en in de avond bij de lobster trap nog even een heerlijk diner gescoord. Met full belly met de hotelshuttle weer naar ons heerlijke bed......duurde ook niet lang voordat ik was vertrokken.

Op tijd weer op want om tien uur moesten we de boot weer terug naar het vasteland. Pick up the mustang en gaan met die banaan! Op naar de outlet dowtown LA voor een dagje shoppen. Dan denk je dat de dag voorbij is....fout! Na onze shopdag stond Hollywood nog op de agenda en zoals beloofd aan Theun, de walk of Fame. Nou een boel Fame gezien maar weinig waarvan ik dacht....zo die ken ik en die. De meesten waren van voor de tijd dat wij geboren waren! Alleen wil het feit dat die stoeptegels zo ver reikten dat we de helft niet hebben kunnen zien. Helemaal naar de kloten na zo'n lange stoepwandeling. Maar eind goed al goed: ook het Hollywood sign gevonden en op de plaat vastgelegd

Vervolgens de mustang weer aangeslingerd en maar een terug naar calabasas. Weer die interstate op maar nu in het donker....ach ik red me prima hier in het verkeer al zeg ik het zelf:-)) nu slapies doen! see you tomorrow!

• 20 April 2015 - 13:11

Hilco:

Echt super leuk om jullie zo te volgen, allemachtig prachtig dat het zo erg leuk is voor jullie!!

XXX