dag 2 - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

15 April 2015 | Verenigde Staten, Calabasas

Nadat we extreem vroeg op waren zijn we eerst eens even het dorpje gaan verkennen. Uitkomende bij een supermarkt waarvan je de bek open valt.....wat een keuze aan fruit, groente, vis... you name it, they got it! Grappig is dat het hier een rage is blijkbaar om " iets" te zijn: vegetariër, veganist of toch maar gluten vrij??!! Gezond eten is hier dus prima te doen :-)

Om half tien zijn we richting Barbara gereden via een geweldig mooie binnenweg. Hele verandering als je een halve middag over the interstate hebt gereden, daar ben je zo flauw van namelijk. Anyway: we zijn vanaf Calabasas de Bergen in gereden op zoek naar mijn oude vriend Santor! After a bumpy road (was beter geweest om een 4x4 te huren) kwamen we op plaats van bestemming en ik herkende hem gelijk temidden van alle red horses. Niks veranderd en toen ik.hem riep was het even of er toch een herkenning in zat!! Gespitste oortjes en even zijn hooi laten liggen.....alsof hij dacht: what the fuck doet zij hier nu :-) lekker geknuffeld en gepoetst en ook nog even samen gewandeld. Daar hebben we verder nog even het terrein bekeken wat in totaal 70 acres groot is en helemaal ingericht voor de paarden daar.

Tegen uurtje of 1 zijn we langs de kust naar santa monica gereden, geweldig mooi!! Even de santa monica pier bekeken en lekker bij het strand geweest. Beetje shoppen links en rechts en de dag is zo weer om helaas. Wij hadden natuurlijk een geweldig idee om via de kust weer terug te rijden maar wanneer je hier niet bekend bent is dat zelfs met GPS blijkbaar niet te doen......dus zaten we weer mooi op de 101 interstate te crossen! Aangekomen bij ons hotel en in de spiegel kijkend.......kats verbrand op mijn schouders en gezicht....oei oei! Tis hier ook een graadje of 30 dus wil ook snel.

Vandaag weer nieuwe plannen: beroemdheden spotten on malibu beach :-) beetje zonnen (niet mijn schouders) en lekker lazy zijn.

See you tomorrow!!