Dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: HELEEN

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

23 April 2017 | Verenigde Staten, New York

Poging 2....net een mooi verslag gemaakt maar net even met mijn vinger op een verkeerde toets....oeps! Verslag weg:-( Maar goed, dag twee in the Big Apple was a big drama. Ik was de avond ervoor ook niet heel fit maar misschien had ik de nachtelijke Mac niet moeten nemen:-) ach gekheid natuurlijk maar dag twee was ik zo ziek als een hond. We hadden ons zo verheugd op al het lekkere eten maar ik kon het niet eens ruiken zal ik je zeggen. Voor Helga beetje sneu, wilde het graag proberen maar helaas. Toch mijn hiking boots maar aangedaan en op naar lady liberty. Met de metro, wat overigens super handig is, richting battery park en ook even over wall street geslenterd. Hop on hop off met de metro richting Central Park....niet gehaald helaas want mijn lieve Helga had me maar naar bed gebracht. Paar uurtjes nappie gedaan en had ze toen ik wakker werd ook nog wat cola gehaald voor mijn buikpijn, hoe lief was dat. Achteraf bleek de cola in combinatie met melk niet helemaal goed uit te pakken. In eerste instantie voelde ik me weer redelijk en besloten toch nog even de stad in te gaan. Koud dat het was!!! Bij de buurman maar even een hoody gehaald eerst maar bij de kassa kreeg ik mij toch een titels in mijn handen en een geel vreemd gevoel in mijn lijf.... ik kreeg die tas van de balie en riep Helga dat we Ala minute de winkel uit moesten en kon echt nog maar net de hal van het hotel bereiken.....plastic zakje kwam erg goed van pas!!! :-) dussssss.....maar weer naar bedje.....Zo sneu voor Helga maar ik kon echt niet meer. Dus wederom welterusten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

NYC and Miami

nieuw avontuur!

Recente Reisverslagen:

23 April 2017

Dag 2

19 April 2017

Van start in NYC

07 Januari 2017

gemaakte plannen onder constructie
heleen/helga

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 1201
Totaal aantal bezoekers 8963

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 28 April 2017

NYC and Miami

13 April 2015 - 22 April 2015

Los Angeles en omgeving

Landen bezocht: