Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

19 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 7 en 8 ontbreken nog in ons verslag kwam ik achter en dat kantuurlijk niet de bedoeling zijn.... Dag 7 kwamen we retour vanuit Las Vegas. Zoals al bij dag 6 staat vermeld maar uiteindelijk gespecificeerd :-)) nou het was een lange rit wegens file en we een andere route hadden genomen. Prachtige route al is en blijft het een woestijn. Hier en daar een pitstop om ook even van de omgeving te genieten en plaatjes te schieten van de beroemde Joshua trees. Terugweg toch de top van de cabrio er maar even af gedaan en met de wind doe onze haren en de radio op volume plus er een prachtige tour van gemaakt. Compleet kapot terug aangekomen in ons "Calabasas" nog even de big supermarket aangedaan voor een late night snack en vervolgens languit in our hotel. Plannen smeden voor de volgende dag was niet geheel nodig want onze laatste dag was al gepland. Lekker slapen en morgen.............back On the Road!