Dag 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

20 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

On our way to viva Las Vegas!!!!!!

rit van een uurtje of 5 door de woestijn, moet zeggen.....erg mooi!!! Kapje maar op de auto gelaten voor het grootste deel want verbranden kan je hier zeker! Wat een hitte....peentjes zweten hoor maar we klagen niet. Prachtig om te zien dat wanneer je de woestijn uit komt aan het einde dat daar ineens een mega stad staat.....onwerkelijk bijna. Eerst maar eens op zoek naar een hotel, natuurlijk alles vol! Dus ja, goedkoop hotelletje zat er niet in helaas. Maar weer een super kamer gekregen dus zat wel snor. Alles even uitgepakt en make-up op de snufferd, jurkje en hakjes aan.....op naar de big slot machines!! Eerst maar even een lekkere staek gegeten met een paar grote pullen wit bier en toen aan de gokkerij...... Hoge verwachtingen uiteraard maar in ons geval wordt het gewoon weer een straatje Staatsloterij :-((( we zijn doorgegaan tot een uurtje of drie en toen maar het bed ingerold. Helaas geen foto's van het nachtleven in Vegas, had geen zin om de hele nacht met een camera om mijn nek te wandelen als een Chinese toerist:-))) en ja hoor, om 7 uur alweer wakker dus beetje weinig slapies gedaan maar mag de pret niet drukken!! Dagleven van Vegas ondergaan en om2 uur in de car op weg terug. Tja......files!!!! Dan maar een andere route genomen en die was nog mooier:-) om tegen half 9 weer te arriveren in ons hotelletje. Bekaf natuurlijk want op de freeway moet je wel erg allert blijven, hier halen ze namelijk links EN rechts in....op zes of zeven banen notabene!! Maar eind goed al goed.....met een wijntje en een zak cheddarcheese chips de dag heerlijk afgesloten.