Vlucht... - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Vlucht... - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Vlucht...

Door: heleenhelga

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

14 April 2015 | Verenigde Staten, Calabasas

Pfffffff. ...dat was een lange reis!
Om 5:45 met de trein naar Schiphol vertrokken.
Aangekomen om 7:00 uur...in gecheckt, taxfree gestopt, en om 9:50
In ons KLM toestel gestapt, na vele douane checks en controle van de benodigde papieren en visums.
na een rustige vlucht van ruim 11 uur lang, stonden wij om 12:30 plaatselijke tijd in de brandende zon (28 graden) in de drukke straten van Los Angeles.
Huurauto opgehaald...naar hotel gereden ( druk hoor hier in het verkeer...hoezo 2 baans? Hier doen we het gewoon met 6 Minimaal 6.)
Naar kennissen van Heleen gereden en zeer hartelijk ontvangen en daar genoten van het uitzicht en het eten.
Tegen 9:00 weer lekker naar het hotel gegaan en ons nestje ingedoken..we waren toch wel moe hoor...