De voorbereiding! - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu De voorbereiding! - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

De voorbereiding!

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

06 April 2015 | Nederland, Dedemsvaart

Nog 7 nachtjes slapen......dan gaan wij op avontuur!! Heb nu al lol zeg en ook zo'n zin in:-) Helga heeft de koffer al gepakt, ik ga zo aan de slag, ben altijd bang dat ik van alles vergeet. Maar....beter te duur dan niet te krijgen toch? Wat ik vergeet hebben ze daar wel moet je maar denken. Zonnebrand....check! Paspoort....check! Mijn prachtige nieuwe Ibiza slippers....check! Mij gebeurd nix meer, ben er bijna klaar voor! Toch besloten om ook Las Vegas maar even te bezoeken, wie niet waagt wie niet wint is ons motto. Nu maar inpakken en hopen dat we volgende week de gouden bol aan de hemel hebben staan....zon, zee, strand en cocktails!! Thelma and Louise ....here we come!

  • 12 April 2015 - 17:27

    Wilfred:

    Heel veel plezier dames. groetjes wil en inky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

heleen/helga

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 8961

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 28 April 2017

NYC and Miami

13 April 2015 - 22 April 2015

Los Angeles en omgeving

Landen bezocht: