Dag 8 final day!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 8 final day!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 8 final day!!

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

20 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zijn we weer!!!! Laatste actieve dag: a day at Moorpark
Zoals elke dag weer op tijd uit de veren want slapen is hier echt zonde van de tijd. Zoals veel Amerikanen dat doen hier gaan ook wij uit ontbijten met Barbara dus op naar centum of the rich and famous! Ontbijten buiten de deur is vergelijkbaar met dineren.....zit gelijk vol voor de hele dag dus was een mooi goedkoop dagje:-)) gekheid natuurlijk want we dineren vanavond ook nog met Barbara , Paulina en Theo op onze laatste avond. Na ontbijt en instructies over te nemen routes zijn we op weg gegaan naar Moorpark om de stallen van Theo te bekijken. Wat een paleisje voor de paarden zeg, mooie locatie en zoooooo enorm netjes!! Kopje koffie erbij, genieten van het uitzicht en nog even Theo in training gekeken. De mustang weer aangeslingerd want het was hier wel erg warm en hadden even een briesje nodig. Op de weg terug waren we zo aan de praat dat we een ratelslang over het hoofd zagen waar ik de hele vakantie al naar op zoek was dus we moesten toch echt weer de heuvel op terug.....plaatje schieten:-) zo die staat op de plaat....album compleet! Onze instructies waren als volgt: volg de weg door het landschap met advocado plantages en de vele citrusvelden. Nou prachtig hoor, waar een mens al niet van kan genieten zeg. En tja....zo is de dag zo weer om helaas en wachtte ons een inpak avond:-((( maar eerst nog even iets wat we de hele week nog niet hadden gedaan....swimmingpool! Die hadden we natuurlijk niet voor niets bij het hotel maar ook daar hadden we niet heel veel tijd voor helaas want we hadden nog een afscheidsdiner. Een heerlijke avond gehad, lekker gegeten en margeritha's gedronken.....lalalalalala! En dan knalt de harde werkelijkheid in....naar bed want morgen op tijd naar het vliegveld om retour te vliegen naar HOLLAND. Dusss.... Nighty than XXX