Dag 3 in Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu Dag 3 in Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van heleen/helga Schoenmaker/van Nuil - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Malibu

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg heleen/helga

16 April 2015 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Na een onderbroken nacht zijn we vanmorgen op tijd vertrokken! Hiking shoes On en gaan met die banaan....op naar Malibu creek State park voor de adembenemende natuur hier. Had nog graag even ratelslang of coyote op de plaat willen vastleggen maar kwamen helaas niet verder dan een hagedisje links en rechts.
Anyway, prachtig park en dat geklauter in de bergen is erg goed voor je conditie en spieren. Wat betekend dat we beetje last hebben van zere beentjes!

Na deze prachtige wandeling hebben we de top van de cabrio weer laten zakken, ondanks de Santa Ana winds (erg harde wind), en verder gereden naar de kust. Prachtig, prachtig en nog eens prachtig! En wat een huizen staan daar, echt ongelofelijk.....just like in the movies. Eerst even een lekker vervroegd diner gepakt bij een super seafood restaurant in Malibu en vervolgens verder gereden naar Matador State beach om onze teint bij te werken:-))

Uurtje of zes weer richting hotel want te lang in de zon hier is niet te doen zo warm! Heerlijke douche genomen, alle zand weggespoeld wat we vanuit de zee hadden meegenomen en daarna lekker aan het late diner......met glaasje wijn uiteraard. Je kan hier ook niet te laat op pad.....ondanks GPS is het hier om half acht donker en geen straatverlichting!! En wijntje drinken buiten het hotel kan ook niet want zijn hier erg streng!! Anyway.....voor vandaag gaan de luikjes bijna dicht, morgen weer een lange rit voor de boeg naar Long Beach voor een dagje strand en cocktails On Catalina Island:-))

Tot morgen